Strijd mee

Terre des Hommes voorkomt dat kinderen worden uitgebuit, haalt kinderen uit uitbuitingsituaties en zorgt ervoor dat deze kinderen zich in een veilige omgeving kunnen ontwikkelen.

Met een nieuwe website wil Terre Des Hommes laten zien wie ze zijn, waar ze voor strijden en waar ze in de wereld hulp bieden. Ook nodigt de nieuwe site bezoekers uit zich aan te sluiten bij de strijd tegen kinderuitbuiting.

 

Een actiegericht verhaal

Met een nieuwe dynamische website kan Terre des Hommes continu inspelen op actuele verhalen, ontwikkelingen en nieuws. Daarnaast geven we het verhaal van Terre des Hommes meer aandacht, zodat bezoekers op de nieuwe website actief gaan nadenken over de onderwerpen en hoe ze daar aan kunnen bijdragen. De bezoeker wordt opgeroepen om onderdeel te worden van een beweging tegen kinderuitbuiting en samen met Terre des Hommes te strijden. Strijden met een bijdrage in geld, in tijd of door je spullen aan te bieden bij de Terre des Hommes winkels.

 

Frisse blik

Ik heb de huisstijl opgefrist. De oude vertrouwde kleuren zijn teruggebracht, maar op een nieuwe manier geïmplementeerd. Het nieuwe design geeft ruimte aan de boodschap en het werk van Terre des Hommes. Ook heb ik de druppel van het logo in de afbeeldingen terug laten komen om zo de focus op het kind te leggen.

 

Taken: Design, communicatie met development & QA testing
Klant: Terre Des Hommes
Bedrijf: Greenberry